Verrassend goed

keleanbookcorner 28 augustus 2024
Marc vroeg me via instagram of ik interesse had in een recensieboek. Een boek recenseren doe ik altijd en dit boek heb ik met plezier een recensie gegeven. Ik leerde een nieuwe auteur kennen die een verhalenbundel met negen verschillende verhalen heeft neergepend. Elk verhaal is een thriller met horror en heel ruim fantasierijke tint. Alle verhalen wisten mij wel niet te raken, het eerste verhaal vond ik heel goed maar de interesse viel even weg als ik de volgende verhalen las. Een laat huwelijkscadeau, Het laatste gesprek, fix, de afbetaling waren heel goed geschreven, maar het einde van “de afbetaling” iets te voorspellend voor mij. Het verhaal “Vel” vond ik daar en tegen heel fantasierijk, dit verhaal zal ik niet snel vergeten, het idee dat je daar als mens zo moet liggen, hulpeloos en geen uitweg ziet en nog een speciaal soort ziekte hebt, geen idee of het echt bestaat, maakte dit verhaal heel boeiend.
De auteur heeft een verrassende schrijfstijl, ik bedank hem nogmaals dat ik kans kreeg kennis te maken met zijn verhalenbundel.

Meer recensies van keleanbookcorner