Mooi debuut

De debuut van Anoush, het begon goed maar geleidelijk aan het verhaal begon ik beetje te twijfelen. Ik had een ander verhaal verwacht rond de depressie van Ari maar dat ligt volgens mij omdat ik hulpverlener ben van beroep.
De verhalen lijken me soms iets minder realistisch, maar ik ben wel blijven lezen tot het einde. De laatste hoofdstukken wisten mij weer aan te spreken. De politieagent kan zijn verhaal mooi verborgen houden en er komt een verassende wending. Dit maakt dat ik wel interesse heb ik het tweede boek. De schrijfstijl en hoofdstukken zijn aangenaam en hebben de juiste lengte waardoor het vlot leest.
Het boek wordt gezien als een “young adult” en de jongeren vanaf 16jaar kunnen dit zeker lezen maar ik raad niet jonger aan.
Bedankt dat ik deze boek mocht recenseren. Hopelijk mag ik het tweede boek ook recenseren.

Meer recensies van keleanbookcorner