Heerlijk meedromen

Dit boek wist mij zeker te bekoren, het fantasy verhaal liet me even terug denken aan de tijd dat ik nog kon gamen. Toen ik World of warcraft of Guildwars speelde, koos ik altijd als personage om een magiër te zijn. Heerlijk dat je andere spelers met magie kon raken en lekker weg te dromen in mijn fantasy wereld.
De personages zijn goed uitgewerkt, heel realistisch en zijn niet storend. Er komt ook wat romantiek in het spel, naast de spanning die je gewoon bent in een fantasieverhaal en dat maakt het ook mooi. Het grootste deel van het verhaal gaat over de hoofdpersonage Alise, en jonge negentienjarige vrouw die lichtmagiër is. Ook zijn er andere personages zoals Bren, Nathaniel, Ceridwen, Lydia, Janela, Xander, elk met hun eigen karakter.
De auteur heeft schrijverskills, het zijn lange hoofdstukken maar dat stoort me niet.
Ik kijk alvast uit naar het tweede boek en die hoop ik ook te mogen recenseren.

Meer recensies van keleanbookcorner