Nooit meer alleen

Het is niet het eerste boek die ik lees van Coppens, maar dit verhaal raakt me iets minder.
Ik kwam het boek tegen bij de bibliotheek en was wel benieuwd.

Het verhaal is afgewisseld met gebeurtenissen en privé levens van de hoofdpersonen.
Het verhaal komt traag op gang en geschreven in eenvoudige taal want het heerlijk maakt om te lezen.

Het was voor mij iets minder thriller maar eerder een roman maar wel blij hem gelezen te hebben voor ik de andere series van Lieze Meerhout ga lezen.

Voor mij krijgt het boek vier sterren. Het mocht best iets spannender. Voor mij was dit niet zijn beste boek.

Meer recensies van keleanbookcorner