Moderne Romeo en Julia

Kelly 18 juli 2024
Over wat gaat dit boek?
Fabian en Riley zijn zeker van elkaar. Ondanks dat ze beide nog maar op de middelbare school zitten, weten ze gewoon dat zij later dat huisje-tuintje-boompje-beestje gaan doen. Ze zijn gemaakt voor elkaar! Maar dat is buiten de vader van Fabian gerekend. Hij heeft andere plannen met zijn zoon en dwingt Fabian te breken met Riley.
Fabian kent zijn vader niet echt. Wat hij allemaal ontdekt over de niet zo frisse praktijken van zijn vader!
Ondanks de waarschuwingen van zijn vader probeert Fabian er alles aan te doen om zijn Riley terug te vinden. Kost wat het kost. En de prijs is ontzettend hoog!
Ook Riley haar leven staat niet stil. Ze is uiteindelijk lerares geworden. Maar haar verleden haalt haar in. Zullen de tortelduifjes terug samen komen? Kent dit moderne Romeo en Juliet een gelukkig einde? Lees en ontdek!

Dit was het eerste boek die ik heb gelezen van @auteur.jenniferjay. Ze heeft me weten verrassen met een vlotte schrijfstijl. De personages zijn heel goed uitgewerkt. Je loopt over van sympathie voor Riley en ook al is Fabian uitgegroeid tot een bad boy, toch gaat je hart naar hem uit. Zijn vader daarentegen kon maar op weinig sympathie rekenen. Die heeft ze echt neergezet als de grote schurk die hij is.
Het verhaal wordt in wisselend perspectief vertelt waardoor je het verhaal van beide kanten kent. Er zijn geen losse eindjes. Het wisselend perspectief vertraagt het verhaal niet. Elk hoofdstuk is een mooie aanvulling op het vorige. Het verhaal vloeit mooi in elkaar.
De nodige plotwendingen zorgen ervoor dat je gewoon wilt verder lezen. Af en toe dropt Jennifer een bommetje waardoor de lezer geboeid blijft verder lezen. Dit verhaal heeft mij geen moment verveelt!
Zeker een aanrader voor wie van het dark romance genre houdt!
4 welverdiende ⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Kelly