Verslavend

kim de jong 10 juni 2024
Dit boek stond al een poosje op mijn to read lijstje.
Vanwege de flaptekst en de cover was ik al een poosje nieuwsgierig naar dit boek van deze voor mij nieuwe schrijfster.

Het boek heeft wat mij betreft wel wat weg van hoe het er bij expeditie Robinson achter de schermen aan toe zou kunnen gaan met wat aangedikt drama natuurlijk.

Het verhaal zit kwa kandidaten ook steengoed in elkaar. Het moet voor een hoop ophef zorgen en dat doet het zeker.

Iedereen heeft een geheim maar dat blijkt niet alleen voor de kandidaten te gelden.

Puck is naar Maleisiƫ gestuurd om de geheimen van de crew aan het licht te brengen maar heeft dus zelf ook een geheim verborgen te houden.
Hoe ver is de crew bereid te gaan voor de kijkcijfers?

Meer recensies van kim de jong