Spannend en ontroerend

kim de jong 22 maart 2023
Normaal lees ik de boeken van sterre carron in eerste instantie omdat ik rani een onwijs leuk personage vind. Hoe ze zich vastbijt in de zaak en haar interactie met haar collegas vind ik al leuk genoeg om de boeken te leze. Maar in dit boek greep het verhaal van sofia me aan. Hoe haar verdriet en haar pijn beschreven word en haar zoektocht naar geluk maakte zelfs dat ik zo nu en dan zelf met tranen in mn ogen zat te lezen. Ik heb dit boek dan ook binnen 1 dag uitgelezen. En nu stiekem aan het hopen dat er misschien nog wel een los boek komt over sofia haar verdere leven.

Meer recensies van kim de jong