Wat een plot

kim de jong 04 mei 2023
Zag dit boek al een aantal keer voorbij komen met goede recencies en heb me dus ook laten overhalen. In het begin lijkt het een beetje op een boek van saskia noort nieuwe buren. Hein en Simone die naar een vinex wijk verhuizen en hun duistere geheimen verhuizen met hun mee. Lina een meisje dat al heel jong alles is kwijt geraakt en op ruim 22 verschillende plaatsen terecht is gekomen. Hoe, wat en waarom komt lina vanuit haar pleeg gezin terecht bij een stel van in de 40? Het laat (politieagente) Joyce maar niet los. Een geweldig plot heeft dit boek. Zeker een aanrader!

Meer recensies van kim de jong