Een prachtige en mooie contemporary romance serie

KimCoenen85 23 juli 2024
Na Fox en Atlas ben ik erg benieuwd naar het derde deel van de Hels Ink serie en het verhaal van Ash. Tot nu toe ben ik echt super te spreken over deze serie, aangezien de romance serie ook echt een verhaal heeft met inhoud. Daarbij weet DJ Krimmer door de delen heen ook de personages uit de eerdere delen mee te nemen en op de zijlijn iets weg te geven over hun verdere leven. Hierdoor heb ik hoge verwachtingen van deel drie.

Ash:
Ik heb het nodige meegemaakt in mijn vorige relaties, hierdoor ben ik er helemaal klaar mee. Er is maar één vrouw geweest waartoe ik me echt voelde aangetrokken, maar dat heb ik flink verpest. Het was de beste date van mijn leven en de ergste nacht van mijn lezen. Sindsdien hou ik het bij one night stands. Maar dan komen Sunday Sutton en haar zoontje Wade tegenover me wonen. Ik kan haar niet meer ontlopen, iedereen in de zaak is dol op haar. En als ik mijn mond open doe, maak ik het alleen maar erger. Wanneer ik een date nodig heb voor de bruiloft, kan ik enkel aan Sunday denken.
Sunday:
Ash Johnson is een arrogante, verwaande en egocentrische zak. Na één nacht met hem te hebben doorgebracht, jaren geleden, gedraagt hij zich vreselijk tegenover mij. Ik ben klaar met zijn onzin. Maar het maakt niet uit, nog een paar maanden en ik kan met mijn zoon terug naar Alabama. Alleen dan komen we tegenover hem te wonen en kan ik niet meer vluchten voor zijn charmes. Je kan van Ash houden, als hij toelaat dat mensen zijn ware aard zien en niet die oppervlakkige versie die hij constant toont.
NB: dit boek kan als lostaand worden gelezen.

Ash is het derde deel van een onwijs mooie en goede contemporary romance serie, waarvan de delen ook losgelezen kunnen worden. In ieder deel volgen we twee andere hoofdpersonages, waarvan de mannen samen een tattooshop Hels Ink hebben. Ditmaal volgen we het verhaal van Ash en Sunday.

Ash is inmiddels een bekende uit de twee voorgaande delen, al had ik wel in de vorige delen constant het idee dat ik niet zijn totale persoonlijkheid zag en dat blijkt gedurende dit verhaal dan ook al snel. Er zit zoveel meer verborgen achter zijn harde buitenkant. Het is echt mooi hoe DJ Krimmer het personage nu weet te vertalen en dat als je vanuit hem het verhaal leest, je het personage met hele andere ogen bekijkt. Sunday is nog geen bekende maar ze is als een extroverte, zelfstandige en directe vrouw neergezet. Ik kan het pittige karakter van deze vrouw wel waarderen.

Dit verhaal is naast een romance verhaal ook een health rep. Er komen heftige aandoeningen en gebeurtenissen in het verhaal voor, maar dat geeft het verhaal wel direct inhoud en verhaal. Het verhaal heeft een goede opbouw en naast de wendingen en gebeurtenissen speelt de liefde die tussen Sunday en Ash opbloeit de hoofdrol. De toevoeging van het zoontje, Wade, van Sunday, vind ik extra body aan het verhaal geven. De manier waarop Ash met Wade, het zoontje van Sunday, omgaat gaf me meermaals een brok in mijn keel. Wel heeft het verhaal het ultieme zoetsappige einde, maar na het hele verhaal kan ik deze afsluiting wel waarderen.

Ash is het derde deel van een prachtige contemporary romance serie. DJ Krimmer heeft een levendige en vlotte schrijfstijl en weet de personages en het verhaal met sfeer en gevoel op je over te brengen. Ze weet hierbij de gedachten en emoties van de personages sterk te verwoorden. Naast een heerlijke romance is het ook een verhaal met inhoud, dat maakt juist deze serie erg sterk en goed. Echt een aanrader.

Meer recensies van KimCoenen85