Een spannende spicy thriller novelle

KimCoenen85 09 augustus 2024
Na het lezen van Hoog, waarvan ik erg onder de indruk was, kijk ik erg uit naar deze nieuwe thriller novelle van Hanneke Meier. Ik hoop op weer een vlot, pakkend en goed verhaal dat je even heerlijk in zijn greep houdt.

Wanneer Valerie Antonio bij het stoplicht ziet, slaat bij haar de vonk over en kan ze hem niet meer vergeten. Ze wordt zo door zijn sprankelende en prachtige persoonlijkheid aangetrokken dat een vlammetje in haar wordt ontwaakt. Er volgt een romance vol passie en hartstocht. Is dit voor altijd? Er sluimert een beest dat tot het uiterste gaat om hun relatie te verstoren.

Wederom grandioos! Wat een spannende, hartstochtelijke en pakkende thriller novelle. Hanneke Meier heeft een hele vlotte en krachtige schrijfstijl, waarmee ze vanaf de eerste letter een heerlijk vlot en goed verhaal weet neer te zetten.

Het verhaal is geschreven vanuit een dubbel perspectief waardoor we het korte verhaal door de ogen van Valerie en Antionio volgen. Beide personages zijn scherp, vurig en doortastend neergezet. Door het dubbele perspectief wordt de spanning en hartstocht vurig en krachtig beschreven.

De verhaallijn wordt prachtig opgebouwd en bevat, zeker voor een novelle, een prachtige mix van een goed verhaal, spice en spanning. Hierdoor weet Hanneke Meier je met de verschillende wendingen en gebeurtenissen van het verhaal je als lezer op scherp te zetten. Hoe zal dit spel tussen hen twee eindigen? Ik kan je één ding verklappen, volledig anders dan verwacht. Echt geweldig.

Target is een spannende spicy thriller novelle. Hanneke Meier heeft een levendige, krachtige en vlotte schrijfstijl. Het verhaal is geschreven vanuit een dubbel perspectief en kent twee scherpe en doortastende personages. Het verhaal weet je echt in zijn greep te houden en kent een verrassend en subliem einde. Echt een aanrader. Ik hoop dat Hanneke Meier nog meer verhalen gaat schrijven in de toekomst.

Meer recensies van KimCoenen85