Een heerlijke, mooie en tikkeltje spannende steamy romance

KimCoenen85 13 augustus 2024
Ik heb al zoveel lovende reacties gehoord over het boek van Sofie Cloet dat ik het ook zelf eens wil ervaren. Gelukkig krijg ik deze kans en ontving ik van Uitgeverij Storyland een recensie-exemplaar. Ik ben erg benieuwd en ik heb hoge verwachtingen.

Nora is een jonge maar erg ambitieuze makelaar. Ze voelt zich onzeker, maar is vastbesloten om zichzelf te bewijzen op de Brugse vastgoedmarkt. Ze begint met de fantastische miljoenenvilla van haar neef en hiermee kan ze haar carrière een geweldige boost geven. Ze ontmoet Andreas, een succesvolle selfmade miljonair en de meest aantrekkelijke man die Nora ooit zag. Andreas speelt direct een spelletje met haar, maar Nora is vastbesloten nooit meer met zich te laten sollen. Ze wil zichzelf beschermen, koste wat kost, maar haar lichaam heeft in zijn buurt hele andere plannen. Andreas heeft een moeilijk jaar achter de rug en zijn leven voelt na het verlies van zijn broer betekenisloos. Hij is dan ook vastbesloten zijn oude levensstijl achter zich te laten. Zijn zelf opgelegde lange en eenzame werkdagen worden doorbroken als hij Nora ontmoet. Ze is oogverblindend mooi en hij probeert haar direct uit te dagen. Voor het eerst sinds tijden voelt hij een tikkeltje plezier. Hoe ver kan en wil hij gaan? Hij is vastbesloten Nora niet mee te sleuren in zijn donkere wereld. Hij wil haar beschermen...

Wat een heerlijk, mooi en fijn verhaal. Als je nog een mooie steamy romance zoekt met een fijn verhaal om bij weg te dromen en een beetje verhaal, spanning en diepgang dan is dit boek van Sofie Cloet echt een dikke aanrader. Sofie Cloet heeft een levendige en vlotte schrijfstijl en je vliegt door het verhaal waardoor je echt kan genieten van de fijne personages die met gevoel en emotie zijn neergezet.

We lezen het verhaal van Nora en Andreas en het verhaal is geschreven vanuit een dubbel perspectief, zodat we van beide personages in hun gedachten, emoties en gevoelens mee kunnen gaan en de spanning tussen de twee echt knettert. Ondanks dat het twee heel verschillende personages zijn, zijn ze goed uitgewerkt. Andreas blijft lange tijd iets mysterieus houden wat ervoor zorgt dat je nieuwsgierig blijft naar zijn verhaal. Nora is meer een open boek, maar weet je door haar puurheid te raken, waardoor je hoopt dat alles goed komt.

Het verhaal heeft een heerlijke opbouw. Naast de opbloeiende romance tussen Nora en Andreas zit er in deze romance ook echt nog een goed verhaal. Dit zorgt er zelfs voor dat de romance nog wat spannende wendingen en gebeurtenissen weet te brengen, waardoor de opbloeiende liefde wordt verstoord. Daarbij weet Sofie Cloet me echt te verrassen naar de achterliggende reden. Ondanks dat sommige dingen wel qua liefde een beetje over de top zijn, geniet ik van elke bladzijde en bovenal het heerlijke zoet sappige en mooie einde.

Verkocht is een heerlijke, mooie en tikkeltje spannende steamy romance. Sofie Cloet heeft een onwijs fijne, vlotte en levendige schrijfstijl, waardoor je echt meegaat in het verhaal van Nora en Andreas. De personages zijn mooi uitgewerkt en naast de heerlijke verhaallijn over de opbloeiende liefde is er daarnaast ook een mooi verhaal met enige diepgang en spanning. Ofwel, met dit boek heb je uren leesplezier!

Meer recensies van KimCoenen85