Deadline

kimketels 15 augustus 2022
Korte inhoud:
Carmen besluit terug te gaan naar haar roots als haar moeder komt te overlijden en ze het huis van haar moeder erft. Op het eiland Terschelling start ze de verbouwingswerken aan het huis, huurt een yurt en helpt vriendin Birgit uit de nood door haar zaak over te nemen, zolang Birgit weg is. Waar Birgit naartoe gaat, weet niemand.
Carmen heeft ook een tweeling die de zomer bij hun vader in Amerika, maar die staan onverwachts opnieuw voor de deur. De tweeling is getuige geweest van een moord, dus brengt Menno (Carmens ex-man) ze terug naar Terschelling.
Als Carmen start in de zaak van Birgit, wordt ze geconfronteerd met kleine pesterijen, hacking, kidnapping, brandstichting, ...
Maar waar is Birgit naartoe? Die is zomaar een week vroeger verdwenen dan afgesproken en heeft geen overdracht nagelaten.
Ook op de afgesproken datum dat ze terug zou zijn, is er nog steeds geen spoor van Birgit.
Wat is er hier toch aan de hand?
Eigen mening:
Dankzij een winactie van De Crime Companie had ik de kans om deze thriller te lezen, een kans waar ik heel blij mee was. En ik kan dit waargebeurd verhaal zeker aanraden. Er gebeurt echt heel veel in heel korte tijd. En de veerkracht van Carmen zelf is echt enorm. Zeker het lezen meer dan waard!

Meer recensies van kimketels