Runner's high

kimketels 30 juli 2022
Korte inhoud:
Manon heeft een vaste relatie en heeft net een nieuwe job in de transportwereld. Op haar eerste werkdag wordt haar de vraag gesteld om mee te lopen in een benefietwedstrijd om geld in te zamelen voor het goede doel. Doordat het haar eerste dag is, voelt ze zich een beetje onder druk gezet om ja te zeggen, wat ze dan ook doet. Manon is echter helemaal niet sportief, maar als ze kennismaakt met Thomas, de team captain, is Manon heel blij dat ze het geaccepteerd heeft.
In dit verhaal volgen we Manon tijdens de trainingen, in haar privé-leven (die ook de nodige uitdagingen met zich meebrengt) en uiteraard ook tijdens de wedstrijd.
Zal Manon toch sportief worden? Of blijkt dat Manon echt zo onsportief is als eerst gedacht?
Eigen mening:
Dankzij een winactie van De Verhalenfabriek had ik de kans om deze vooruit te lezen, een kans waar ik heel blij mee was. Als je in bent voor een luchtig, grappig boek die snel leest, dan zit je met Runner’s high echt goed. Ik heb zo gelachen met dit boek en vind het dan ook een echte aanrader!

Meer recensies van kimketels