Zo herkenbaar!

kimketels 15 mei 2023
Dankzij Love to Read kon ik deze vooruitlezen en wat een aanrader is dit boek!

In Zomerzussen lezen we het verhaal van 4 zussen, Yello, Doro, Amelie en Hellen. De zussen zijn een beetje uit elkaar gegroeid. Ook met de mama is er een verminderd contact.
Op een dag krijgen de zussen een uitnodigen van Henriett, de mama, om samen een verlengd weekend door te brengen aan de Nederlands kust, waar ze vroeger hun zomers doorbrachten. De zussen zijn verbaasd en snappen de uitnodiging niet direct. Toch dagen ze alle 4 op.
In Zomerzussen lezen we het soms grappige, soms aangrijpend relaas van hun verlengd weekend. Maar de prangendste vraag is: wat zit er achter de uitnodiging?
Dit verhaal is heel herkenbaar voor iedereen die broers en/of zussen heeft. Wat heb ik genoten van dit verhaal! Dit met een lach en een traan (en soms een vreemde blik van mijn gezinsleden hierdoor)

Heel veel plezier met dit boek!

Meer recensies van kimketels