Legends & Lattes

K.T. Sterling 11 juli 2023 Auteur
⚠️ Warning: Spoilers ⚠️

We volgen Viv, een orc die haar zwaard heeft neergelegd en ervan droomt een koffiezaak uit te baten.
Ze vindt de ideale plek, maar nog nooit heeft iemand daar van koffie gehoord...

Dit klonk leuk, echt zo leuk! Low stakes, cozy fantasy, maar echt veel meer dan een koffiezaak bouwen, verschillende recepten koffie uitvinden, een vast cliënteel uitbouwen en hier en daar een nieuwe lekkernij uitvinden, was er niet echt aan. Het ging vrij langzaam vooruit zonder een moment van spanning. Even was er de Madrigal, maar ook daar gebeurde niet veel mee. Plot en structuur zit er niet in het boek. Viv zelf als personage maakte niet veel ontwikkeling door. Ze ging haast meteen van avonturier en moordende orc naar koffiezaak uitbaatster. Dit was helaas niet het boek voor mij.

Meer recensies van K.T. Sterling