Tunnel van botten

K.T. Sterling 27 maart 2024 Auteur
Flaptekst:
Cassidy Blakes ouders zijn The Inspectors, een (best wel amateuristisch) team spokenjagers. In tegenstelling tot haar ouders, die in het duister tasten, kan Cassidy wél geesten zien. Sterker nog, haar beste vriend Jacob is een geest.

Problemen achtervolgen Cassidy, nu nog meer dan normaal. Het televisieprogramma van haar ouders brengt haar naar de spookachtigste steden over heel de wereld, en nu is ze met Jacob in Parijs. Maar ook al is het heerlijk om croissants te eten onder de Eiffeltoren, in de griezelige catacomben spookt het daadwerkelijk. Wanneer Cassidy per ongeluk een gevaarlijke en sterke geest wakker maakt, moet ze de hulp inschakelen van oude en nieuwe vrienden om een eeuwenoud mysterie te ontrafelen. Maar de tijd tikt door en de geest wordt steeds sterker. En als Cassidy’s missie faalt, zal hij Parijs voor eeuwig teisteren…

Mijn mening:
Na Edinburgh is het de beurt aan Parijs. Het was leuk om veel bekends tegen te komen: het Louvre, de Tuileries, de Notre-Dame, en niet vergeten: met choco besmeerde crêpes. Op die manier zag ik mezelf weer rondlopen. Buiten natuurlijk de geesten. De spanning spat weer van de pagina's af. Dit boek is een ware rollercoaster, zeker omdat Cassidy met een geest te maken heeft die niet enkel een gevaar is voor haar, maar voor iedereen.
⁣Aanrader voor wie houdt van Parijs, VE Schwab en spannende boeken

Meer recensies van K.T. Sterling