Verslavend, ik kon niet stoppen, wat een heerlijk en verrassend boek.

Deborah 06 april 2024
Zo verslavend, dat ik zelfs twijfelde om mijn baas te bellen dat ik ziek was, ik wilde door lezen! Weliswaar niet gedaan. ( te braaf) Welnu, ik lees altijd engels, heb altijd het idee dat de boeken vlotter lezen..., maar niets is minder waar als je aan dit boek begint. What a page turner en alles is zo beschreven dat je de hele boel visualiseert.
Zeer levendig dus, en geloofwaardig. De familie situatie die geschetst wordt, is zeer herkenbaar, al is het fictie. Tegenwoordig leven veel gezinnen langs elkaar heen. Erg knap dat je door deze schrijfster steeds op het verkeerde been wordt gezet. Van begin tot einde verrassend. Ik zeg lezen! ( en wellicht uitbrengen in meerdere talen)