verborgen pareltje

ladyluna 17 mei 2021
Wat een prachtig boek! Dit is het soort boek waarin je kan wegdromen en waar je oprecht gelukkig van wordt tijdens de donkere momenten in het leven. Een boek om van te houden en om dicht bij je te houden.

Het begint al met de mooie hardcover kaft. Simpel en elegant, maar toch al zo krachtig. De blinkende letters, de typerende tekening en simpel design zullen de rest van het boek typeren. Heerlijk aantrekkelijk.

Het verhaal zelf is één van vriendschap en liefde. De gedeelde wijsheden zouden spreuken kunnen zijn om elke dag door te komen, om positiever in het leven te staan, om te genieten van de kleine dingen des levens. Het verhaal is echter niet de reden waarom ik zo veel van dit boek houdt. Niet alleen staan er prachtige tekeningen in die me doen wegdromen, er is ook veel witruimte voorzien. Alsof de auteur je vraagt om even stil te staan bij het verhaal, de droom, het leven... Héérlijk boek. Ik zal het nog vaak lezen, of gewoon eens doorbladeren.

Meer recensies van ladyluna