sterk

ladyluna 17 mei 2021
Ik begon deze boekenreeks na het bekijken van de Netflix-reeks Bridgerton (seizoen 1). Daarom wist ik al heel duidelijk wat er in dit verhaal zou gebeuren. Maar dat heeft mijn leeservaring zeker niet minder aangenaam gemaakt. De vlotte taal, mooie beschrijvingen en amusante details zorgden ervoor dat ik dit boek heel snel verslond. Wat was ik blij toen ik zag dat er een reeks van was!

In het boek zitten ook enkele hoofdstukken over wat na dit boek gebeurt met onze karakters. Hoewel ik dit altijd tof vind, om de mening/ideeën van de auteur te zien, zou ik niet aanraden om ze te lezen vooraleer je de kans krijgt om de andere boeken te zien. Er zijn wel wat spoilers in terug te vinden. Gelukkig heeft de auteur ook hier voor een tof verhaal gekozen met humoristische details.

Meer recensies van ladyluna