Doodvonnis voor een nacht slapen

Laura19907 23 juni 2024
Een meisje komt het bos uit gerend. Het is de jaar geleden verdwenen Clara. Haar rug vol getatoeëerd met motieven uit Dantes Inferno.

Aan de politieacademie leert Maarten S Sneijder ondertussen een groepje leerlingen over onopgeloste zaken. Ook Sabine Nemez hoort hierbij. Ze ontdekt een verband tussen verschillende zakenen de moordenaar is nog lang niet klaar. En laat Clara de moordenaar gezien te hebben.

Wat een goed deel 2 van een verslavende serie. Enorme spanning en ook de dader blijft tot het einde verborgen. Personages worden goed uitgewerkt en opbouw naar het plot is logisch en goed in elkaar gezet.
Het boek is meer dan 500 bladzijden dik, maar prima in een paar dagen uit te lezen door het goede verhaal.
Een thriller die je echt moet lezen, en prima te lezen is zonder deel 1.
Ook een belangrijk punt vind ik zelf altijd in een serie boeken.

5 sterren voor Doodvonnis en zie al uit naar een volgend deel

Meer recensies van Laura19907