De bigamist

lauraleest_be 09 juli 2024
Lees dit boek als je houdt van:
drama
geheimen
psychologische thriller
plotwendingen
opgedeeld in delen

De Bigamist is een spannende thriller die opgedeeld is in delen die voor een goede opbouw zorgen. Het boek biedt verrassende wendingen en zet je regelmatig op het verkeerde been, waardoor je continu op het puntje van je stoel zit.
Ondanks deze verrassingen bleef het verhaal en de personages iets te oppervlakkig voor mij om er een connectie mee op te bouwen en waardoor ik mij dan ook moeilijker kon inleven in het verhaal.
Het plot blijft echter intrigerend genoeg om je door te laten lezen tot het einde.

Halsall’s schrijfstijl is vlot en toegankelijk, wat bijdraagt aan het snelle tempo van het verhaal.
Hoewel ik niet helemaal in het verhaal gezogen werd, is de spanning goed opgebouwd en weet de auteur je nieuwsgierig te houden. De verschillende perspectieven en de goed uitgewerkte plot twists maken het boek zeker de moeite waard voor liefhebbers van psychologische thrillers.

De thematiek van vertrouwen en bedrog wordt op een interessante manier verkend, wat je aan het denken zet over menselijke relaties. Kortom, dit boek is een boeiend verhaal maar mist net dat beetje diepgang om volledig te kunnen schitteren.

3,5 ster.

Meer recensies van lauraleest_be