Zalig tussendoortje

Lauravdw 18 december 2023
Wat een zalig ‘tussendoortjes’ is "Bitch"! Ik heb het in één ruk uitgelezen, maar dat is vast ook de bedoeling van deze tussendoortjes. Je hoeft niet eerder afscheid van het verhaal te nemen dan na de laatste zin. Sacha weet de spanning, net als in haar andere boeken, mooi op te bouwen en heeft zelfs meer dan één plotwending in dit verhaal verwerkt. Ze weet de personages tot leven te brengen. Het zouden zomaar je eigen collega's of buurvrouwen kunnen zijn. Alhoewel je mag hopen dat je er een nooit gaat tegenkomen.
"Bitch" is een must-read voor liefhebbers van korte verhalen met een twist. Een absolute aanrader!