Heftig

Lauretta1970 27 december 2023
Wat een heftig boek over pedofilie. Het is een beladen onderwerp uit de taboe sfeer. Maar zeer goed omschreven vond ik. Je moet er niet aandenken dat dit met een van je kinderen gebeurd Het is alleen wel de realiteit. Men wat word er hier goed geschreven en vanuit het oogpunt van de verschillende karakters. Een het zat zo anders in elkaar dan ook dacht.
Moest het af en toe wegleggen, maar je wilt toch weten hoe het afloopt. Het plot was heel anders dan ik had verwacht. Maar het smaakt naar meer van deze schrijfster. Ik had nog nooit van haar gehoord en nu al 2 voorheen gelezen. Een nummer drie staat alweer in bestelling. Het leuke van deze boeken vind ik is de onderwerpen zijn van deze tijd.
Veel leesplezier!

Meer recensies van Lauretta1970