Slow burn

leen_leest 23 juni 2024
‘Twisted Games’ is het tweede deel in de Twisted-reeks van Ana Huang.

Ik las het eerste deel van deze NA romance reeks eerder deze maand.

Dit keer staat Bridget centraal. Prinses en de ‘reserve’ voor de opvolging van de troon in het kleine Europese koninkrijk Eldorra. Haar nieuwe bodyguard Rhys Larsen heeft twee regels: Zijn cliënten te allen tijde beschermen en nooit emotioneel betrokken raken. Dit is hem altijd gelukt, maar bij Bridget heeft hij het toch wel heel moeilijk. Ze is alles wat hij ooit heeft gewild, maar nooit zal kunnen krijgen.

Bridget vindt samenleven met Rhys ook ontzettend moeilijk. Uiteraard voelt ook zij zich tot hem aangetrokken, maar ze beseft ook dat het nooit iets zal worden. Het enige dat waar zij van droomt is vrijheid om te leven hoe zij het zelf wilt. En dan kondigt haar broer aan dat hij toch geen koning wilt worden. Gedaan met leven in vrijheid en terug naar haar ‘gouden kooi’ in Eldorra.

Dit boek is enemies to lovers en speelt zich af over een periode van ongeveer 4 jaar. Het overlapt een beetje met het eerste boek dus ik ben blij dat ik dat al gelezen had. Het is echter slow burn romance dus het duurt echt wel even eer er überhaupt iets gebeurt. Dit keer werd er veel meer tijd genomen voor setting en leerden we de personages veel beter kennen voor ze zich stortten in een verboden relatie. Ook hier maakte het wisselend vertelperspectief dat we echt konden meekijken in het hoofd van beide personages. Dit vind ik altijd leuk.

Meer recensies van leen_leest