Meesterlijke kort verhalen

leentje4trixie 12 juni 2024
Ik heb van alle kortverhalen genoten.
Jet van Vuuren

Ik ken deze auteur natuurlijk en toch , ik geloof dat ik nog niets van haar heb gelezen.
Goede spanningsboog met onverwachte wending/plot.
Dit kortverhaal vertelt compact een volledige thriller.
Schrijfstijl,personages, opbouw , plot alles wordt netjes afgevinkt.
Een ouder echtpaar ogenschijnlijk gelukkig getrouwd word geïntervieuwd voor een magazine over hun voorbije leven maar dan kom je als lezer achter een gruwelijk geheim.

Lex Noteboom,

Ook van deze auteur nog niets gelezen maar ook hier weer een mooi verhaal gelezen, op het einde dacht ik wel huh heb ik dit goed begrepen?
Mooie schrijfstijl, boeiend personage al is hij/zij niet wie ik dacht dat hij/zij was want de auteur zet ons ook op het verkeerde been. Maar spannend , goede spanningsboog, onverwacht einde.

Dominique Bibau,

Hij is geen onbekende voor mij Russisch voor beginners vond ik top , Het mollenfeest vond ik minder goed.
Dit kortverhaal was top en ook hier geld weer niets is wat het lijkt.
Schrijfstijl,personages , spanning en plot alles steekt goed in elkaar. Hier zag ik wel aankomen wat er was gebeurt en hoe het ging aflopen maar toch deed dit niets af dat het een goed opgebouwd spannend en gruwelijk verhaal was. Een jonge zwangere vrouw word gewond wakker buiten in de koude nacht maar wat is er gebeurd, hoe komt ze daar?

Floris Kleijne,

Geen bekend auteur voor mij maar ook dit was een topverhaal met een fijne leuke schrijfstijl.Boeiend hoofdpersonage en speurders. Het verhaal en opbouw steken goed in elkaar en het feit dat er al veel word bekend voor afloop van het verhaal is niet negatief voor mij als lezer. Is de opgepakte vrouw de dader van de aanslag of niet?

Angelique Haak,

Zij is zeker geen onbekende voor mij al heb ik nog maar een paar boeken van haar gelezen.
Dit verhaal is het beste van de 5 het heeft me het meest geraakt.
Fijne beeldende schrijfstijl 2 boeiende vrouwelijke personages en een plot dat ik niet zag aankomen.
Er word in het kort zoveel verteld en de rest fantaseer je er zelf even bij.
Twee personen verliezen iemand aan de dood maar als de waarheid aan het licht komt word het nog erger dan het al was. Dit blijft wel even hangen bij de lezer.

Meer recensies van leentje4trixie