Leuk en luchtig verhaal maar deel 1 - singlereis vond ik sterker

leesbeestje123 13 juli 2024
Ik las het vervolg op singlereis, een kortverhaal waar ik heel enthousiast over was! Ook dit ebook was luchtig en leuk om te lezen, al zat ik iets minder in het verhaal en miste ik wat spanning en pit. Wel bevatte het boek veel humor en herkenning. Ik las hem dus met plezier uit, al stond de uitkomst in de sterren geschreven.

Je leest het verhaal deels vanuit het perspectief van reisleider Coco, deels van deelnemer Ida en die afwisseling vond ik heel leuk want je leert beide personen op die manier veel beter kennen.

Coco vond tijdens een singlereis haar droomman en wil zelf reizen organiseren om singles te ondersteunen in hun zoektocht naar zichzelf en een toekomstige partner. Haar man, Lars, is avontuurlijk aangelegd en stapt mee in dit project. Zo kunnen ze van elkaar genieten, samen reizen en centjes verdienen. Een van de deelnemers is cynicus Isa, die best wel een zware rugzak meedraagt nadat ze drie jaar eerder gedumpt werd door zweverige Tim. Ze wordt tijdens de reis geconfronteerd met bepaalde gedragingen die haar belemmeren om ten volle van het leven te genieten. Gaat ze zich kunnen openstellen voor verandering? En voor de liefde? Of steekt ze liever haar hoofd in het zand

Meer recensies van leesbeestje123