Heerlijke feelgood voor instant vrolijkheid

leesbeestje123 26 juni 2024
Ik kreeg dit boek als recensieexemplaar en wil hiervoor jullie hartelijk bedanken!

Wat een heerlijke feelgood is dit! dit boek was heel luchtig, openhartig, humoristisch en soms ook wel realistisch om te lezen.

Evelyn gelooft als geen ander dat op elk potje een dekseltje past.. Dus als ze na jaren nog steeds geen dekseltje gevonden heeft, besluit ze haar potje zo te moduleren dat er soieso iets op past. Ze doet zich anders voor en schrijft al haar leugentjes om bestwil op. Het is natuurlijk onbegonnen werk om alles te onthouden als je je voordoet als de ideale partner voor je huidige date... Dus elke keer voor ze vertrekt, leest ze haar lijstje door. Na een tijdje wordt Evelyn toch geconfronteerd met haar aanpak en snapt ze dat ze zowel haar eigen tijd als die van haar date verspilt...

Gelukkig is er een buurman die haar helpt om het liefdespad opnieuw te bewandelen. En deze keer al fluitend, met voldoende zelfvertrouwen om geaccepteerd te worden zoals ze is!

Meer recensies van leesbeestje123