Even spannend als haar vorige boek

leesbeestje123 16 juni 2024
Evi is een psychologe met een eigen, nog niet zo goed lopende, praktijk. Gelukkig dient er zich een nieuwe cliënt aan want haar beste vriendin en secretaresse Noor, moet uiteraard betaald worden. De huisdokter van Juliette geeft aan dat zij met angsten te maken heeft en al snel merkt Evi de spiegelfobie op; een aandoening waarbij ze online naar wetenschappelijk informatie zoekt want dit zag ze nog niet eerder in haar carrière.

Het boek kent verschillende mysterieuze en spannende fragmenten met flashbacks naar het verleden.

Psychologe Evi is zelf ook behoorlijk beschadigd door situaties uit het verleden en kampt met mentale problemen. Haar hechtingsproblematiek zet de relatie met Nathan, de broer van Noor, serieus onder druk...

De spanning stijgt naarmate de bladzijden vorderen en het plot is zowel angstaanjagend als zenuwslopend. Hoe loopt deze nachtmerrie af?!

Een mustread als je zin hebt in een spannend tussendoortje want dit boek leg je gewoon niet meer weg! Naomi heeft een vlotte pen doe het inlevingsvermogen op scherp stelt.

De zwart/wit cover spreekt me totaal niet aan waardoor ik minder leesgoesting had. Gelukkig ging ik af op de korte inhoud van dit boek.

TIP: Lees eerst de vrouw die moord riep om psychologe Evi al beter te leren kennen. Dit is niet noodzakelijk, doch fijn om nog meer in het verhaal te kruipen.

Meer recensies van leesbeestje123