Heerlijke feelgood die je helemaal ontspant

leesbeestje123 03 oktober 2024
Wat een heerlijke feelgood is dit!

Pippa is overwerkt en gaat op retraite. Ze neemt het vliegtuig naar Portugal om daar in de bergen los te komen van haar huidige leven. Yoga, meditatie, sapjes en vegan food staan op het programma, net zoals wandelen en stilte belevingen. Hoe sceptisch ze aanvankelijk ook lijkt te zijn, langzaam kan ze zich meer loskoppelen van haar ratio en zich inleven in de filosofie van het ervaren en voelen.

Als ze opeens ook vlinders in haar buik voelt, besluit ze om in het moment te leven en naar haar hart te luisteren... Maar als dat laagje zelfbescherming weg valt, kan je nadien wel heel diep vallen...

Ik werd helemaal zen tijdens het lezen van dit boek. Ik denk dat mijn chakra's ook in balans kwamen, mijn ademhaling vertraagde (samen met die van Pippa) en ik voelde me tevreden en rustig terwijl ik van dit boek genoot

wederom een leuk tussendoortje van @verhalenfabriek

Lees mee:
"Nadenken, plannen, controle houden. Dat was haar ding. Niet voelen, je intuïtie volgen en het aan het universum overlaten. Je ziet wat dat haar brengt."

"Of ze er echt in gelooft weet ze nog steeds niet, maar ze merkt dat het herhalen van positieve affirmaties haar helpt op momenten dat de kritische stemmetjes in haar hoofd te hard worden."

Meer recensies van leesbeestje123