Verrassend debuut dat feelgood en fantasy in elkaar verweefd

leesbeestje123 10 oktober 2024
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zeker wist of dit boek me zou aanspreken. Ik vond de Sprayed Edges zo mooi en was benieuwd naar een #cosyfantasy dus ik waagde het erop!

Toen ik het boek opende, zag ik een afbeelding van mysterieuze wezens en sloeg de paniek me even om het hart!

MAAR ...

Ik ben positief verrast door het verhaal. Ondanks enkele begrippen die ik moest opzoeken, is het een heerlijk verhaal die lezers kan overhalen om de stap naar het fantasy genre te wagen. Ken jij al een ork of een ratkin?

Het verhaal leest vlot, er gebeurt net genoeg om de spanning erin te houden en je gaat van alle personages met hun karakteristieken houden. Ondanks hun verschillen, kijken ze net naar wat hen verbindt en bloeit er een warme vriendschap op.

Een mooi debuut dat fantasy en feelgood in elkaar verweefd. Sterke personages en het omschrijvend karakter maken dat dit verhaal in je hoofd als een filmrol voorbij zweeft. Voor fans van Harry Potter.

Momenteel lees ik de prequel 'boekwinkels en botbreuken'. Lees binnenkort mijn review.

Meer recensies van leesbeestje123