Mooi debuut maar mist de thriller factor

leesbeestje123 14 juni 2024

Nora is een 40-er die zich door nare gebeurtenissen in het verleden heeft teruggetrokken als kluizenaar... Op een dag komt ze tot de bewustwording dat enkel zij ervoor kan zorgen dat ze terug gaat leven en genieten. Ze probeert stappen in de goede richting te zetten maar haar angsten blijven de kop op steken... Moet ze terecht over haar schouder kijken of ziet ze beren op de weg?

Tamara hanteert een vlotte pen en zowel het verhaal als de dialogen zijn mooi uitgewerkt. Het boek leest prettig en vlot waardoor ik hem op een dag uit las.

Het verhaal bouwt een mooie spanningsboog op maar ik mis het thrillergehalte en plottwists. Het verhaal blijft lang mysterieus maar nadien mis ik een geloofwaardige onderbouwing voor de zaken die een rode draad doorheen het boek vormen.

Ik moet helaas in alle eerlijkheid bekennen dat het verhaal voor mij niet sterk genoeg in elkaar zit waardoor ik niet voldaan was bij afloop.

Meer recensies van leesbeestje123