Mooi verhaal

leesbeestje123 11 juli 2024
Rose is een impulsieve dame die besluit haar leven drastisch om te gooien zodra ze een idyllisch huisje op een veilingsite tegen komt. Op slag is ze verliefd en besluit ze het avontuur te omarmen.

Zodra ze in Willow Creek arriveert, slaat het noodlot echter onverbiddelijk toe. Zo wordt ze bij aankomst overvallen en blijkt het huisje in casco (en dus onbewoonbare) staat te zijn.

Gelukkig is cowboy Tripp haar redder in nood... Naast lasso werpen, bezit hij nog tal van andere kwaliteiten die Rose heel charmant vindt en haar doen smelten. Bovendien is zij niet op de hoogte van zijn beruchte familiegeschiedenis waardoor het voor beide partijen een nieuwe start wordt.

+ Ik ben aangenaam verrast en las het boek in een ruk uit! Ook al weet je bij aanvang dat cupido zijn pijlen raak schiet, toch was ik benieuwd hoe deze romance zich ontpopt.

+ Het verhaal is levendig en gedetailleerd beschreven. Een sterke feelgood waarbij naast romantiek ook altruïsme en zelfontplooiing centraal staat.

- Ik las deel 1 niet waardoor ik moest gissen waarom de familie Holden zo slecht te boek staat. Het belemmerde me niet, maar toch was deze kennis waardevol geweest.

Een heerlijk country verhaal waarin liefde en bonding centraal staan. Ontroerend tot het einde

Meer recensies van leesbeestje123