Zo ontroerend! Deel 2 van lynnie en steph

leesbeestje123 09 juni 2024

Zucht... Toen ik deel 1 had gelezen en de achterflap van deel 2 las, dacht ik echt nee! Ik kan dit boek nu niet aan. De liefde tussen Stephan en Lynn is zo oprecht en hecht dat het onmogelijk voor te stellen is dat hun hart aan stukken wordt gescheurd...

Verliezen ze elkaar uit het oog? Sterft er iemand? Wordt er iemand verliefd op een ander? Of komt er bedrog in het spel? Mijn hoofd liep over van doem scenario's.

Als ik het dankwoord van @emma.anna_author lees, dan kan ik enkel beamen dat je helemaal geslaagd bent in je opzet. En ja, ik zou soms ook iets meer de lieve Lynnie willen zijn die haar eigen behoeften aan de kant probeert te schuiven voor haar partner, om de liefde te laten winnen van wie er nu al dan niet gelijk heeft... Want uiteindelijk doet dat er op het einde van de rit niet toe! Een duurzame relatie is duidelijk een werkwoord; dat bewijst ook dit ontroerende verhaal weer.

Meer recensies van leesbeestje123