Kwijt - Sandra J. Paul

Wauw! Dat is het eerste wat in mij opkomt om dit boek te beschrijven. Aangezien Valerie lovend was over dit boek wou ik natuurlijk super graag dat ik het boek ook zo sterk ging vinden en ik moet zeggen dat ik niet werd teleurgesteld! Kwijt is echt een hele goede thriller die je al vanaf de eerste pagina aan het denken zet. Samen met Jim ga je eigenlijk graven in zijn verleden om te achterhalen wat er nu in die 2 jaar tijd is gebeurd. Dit zorgt ervoor dat je steeds op het puntje van de stoel zit omdat je ook niet weet wie je kan vertrouwen en of Jim zelf nog wel te vertrouwen is. Dit boek leest dan ook als een trein en in een mum van tijd heb je het uit. Het einde had ik ook NOOIT kunnen voorspellen want man wat heeft Sandra dit goed weten bijeen te puzzelen. Op ongeveer 2/3de van het verhaal gebeurt er al een grote plottwist die je nadien nog doet huiveren omdat het gewoon zo gruwelijk in detail is geschreven!

Kwijt is dus een ijzersterke thriller die je zeker gelezen moet hebben! En geloof mij het einde zal ook jij NOOIT weten te achterhalen. Ik geef dit boek natuurlijk 5 blinkende en welverdiende sterren en ben enorm blij dat ik mee mocht doen aan deze blogtour en zo het boek heb mogen lezen.

Meer recensies van LeesmeemetChelsey