Leukste kinderboek !

LesleyH 15 november 2023
Kinderen zijn dol op dit boek. Het is een leuk verhaal met hele leuke tekeningen erbij. Ik zal ben ik bang dit boek elke avond moeten gaan voorlezen. Kortom echt een aanrader dus ! Iedereen met kinderen zou dit boek in huis moeten hebben. Welk kind wilt er nou niet zo leuk boek op zijn kamer. Een boek wat de kinderen iedere keer willen lezen. Of naja beter gezegd dat ze willen dat het voorgelezen word. Op de bladzijdes is genoeg te zien wat mijn kinderen juist heel leuk vinden. Als ik dit boek voorlees zijn ze echt aan luisteren.