Knusse fantasy

Lettergrafique 21 september 2024
De ork Viv is uitgevochten, ze hangt haar ruige leven aan de wilgen en besluit een nieuw leven te starten in het stadje Thune. Ze begint er een koffiezaakje. In een stadje dat koffie niet eens kent.

Ze maakt al gauw vrienden. Cal de kabouter bouwt haar zaak op.
Dan treden Thimble de ratkin in dienst, en Tandri de succubus is haar rechterhand vanaf het begin. Het is een gezellig koffietentje, met vaste, eigenaardige klanten. Het is te mooi om waar te zijn en kan Viv dit zo wel behouden na haar gewelddadige verleden?

Het verhaal is super leuk, mierzoet en de zin in koffie is steeds aanwezig als je erover leest. Een leuk fantasy verhaal, maar dan in een cosy setting. Er rollen geen koppen, geen gevechten, het kabbelt voort. Ik vond het enig. Je sluit de figuren in je hart en gunt Viv alles. Een knus verhaal.

Een mooi verhaal over je leven omgooien en er een ander succes van maken. Goed doen.

Meer recensies van Lettergrafique