Tikkeltje too much

Lettergrafique 16 september 2024
De kleuterjuf Harper Anders staat op een dag voor twee kleine kinderen van haar school op als tijdelijke pleegouder. Haar huis wordt gerenoveerd vanwege een overstroming en mag zolang in het huis van Knox logeren. Knox Daniels, haar broer's beste vriend, is haar jarenlange crush en is een tijdje op missie. Maar dan komt hij onverwacht sneller thuis en moeten ze samenwonen.

Allereerst, het is niet slecht, maar niet mijn genre. Maar ja, het leek me leuk eens wat anders te lezen van Rebecca Yarros, ipv Iron Flame.

Het verhaal begon leuk, kostelijk ook de discussie van haar broer Ryker met Knox. Maar al gauw was Ryker vervelend, autoritair en tikkeltje agressief en dat heel lang het verhaal door. Gewoon erg overdreven vond ik dat. Op den duur vond ik het verhaal niet meer interessant, sorry. Ik vond het geen interessante ontwikkeling van de hoofdpersonen.

2,5 ⭐

Meer recensies van Lettergrafique