Niet weg te leggen boek!

liekemotjekieke 26 juli 2024
Wat een super spannend boek, ik kon het niet weg leggen, in 1 dag uitgelezen. Door de manier waarop het geschreven is vanuit het oogpunt van verschillende personages/heden en verleden blijf je alert en steeds meegezogen vanuit een ander oogpunt in het verhaal. De details over de omgeving, natuur en personages geven je een volledig beeld van waar het verhaal zich afspeelt. Dagen na het lezen komen er steeds weer stukjes van het verhaal terug in mijn gedachten. Spannend verhaal in een prachtige omgeving, die ik nooit zelf gezien heb, maar door de manier van schrijven het idee heb dat ik zelf onderdeel was van het avontuur. Zo levendig geschreven.