Enorm genoten van het verhaal en de personages

Het hof van mist en woede is het 2e deel van Hof van doorn en rozen serie.

Feyre heeft de vloek van Amarantha verbroken en is teruggekeerd naar het Lenthof, maar daarvoor moest ze een hoge prijs betalen. De vreselijke dingen die ze heeft gedaan om Tamlin te redden kan ze niet vergeten en ook haar afspraak niet met Rhysand, Edelheer van het gevreesde Nachthof. Terwijl Feyre haar weg zoekt door een doolhof van politiek, passie en duizelingwekkende macht, doemt er een veel gorter kwaad op. Feyre zou het kunnen tegenhouden, maar alleen als haar lukt om haar angstaanjagende krachten te beheersen.

Ik ben enorm verrast door dit boek. Als lezer verveel je je geen enkel moment ondanks de grootte van het boek en de aantal bladzijdes. Ik vond eigenlijk bijna elke personage leuk, omdat ze zo geweldig waren of juist geweldig verschrikkelijk. De slechteriken zijn net zo verschrikkelijk als ze zouden moeten zijn. Ook komen er nieuwe personage naarmate het verhaal zich vorderde. Respect voor de auteur voor het schrijven en het opbouwen van de wereld het vertellen van het verhaal. Je reist met Feyre eigenlijk door heel Prythian. Voornamelijk het nachthof vond ik heel prachtig omschreven.
Het verhaal zelf was zo ongelofelijk mooi en hartverscheurend. Tenslotte de plottwist aan het einde zat ik met open mond te lezen met ongeloof.

Ik heb enorm genoten van het verhaal en de personages. Ik heb er niks slechts op aan te merken.

Meer recensies van LifeChangerReader