Een leuke thriller tussendoortje

De perfecte echtgenote vond ik een erg vermakelijke thriller om te lezen. Ondanks dat je weet wie de moord heeft gepleegd blijf je geïntegreerd om te lezen. De schrijfwijze van Darby kane is heel vlot en je gaat als een trein door het verhaal. De spanning wordt iedere keer aangenaam opgebouwd en eindigt op een verassende wending.

De meeste personages deden het niet helemaal voor mij, maar Lila vond ik erg interessant. Ze gaf niets weg en verontschuldigde zich nergens voor. De auteur heeft haar zo uitvoerig mysterieus en sterk neergezet. Daarnaast vond ik Ginny ook heel sterk en jammer dat we haar niet zo goed hebben leren kennen. Er zaten vele wendingen in het verhaal waarbij ik sommige wel zag aankomen en andere weer totaal niet.

Ik heb genoten van het verhaal, maar het veraste mij op één of andere manier niet waardoor de rating voor mij iets lager ligt. Eind plot zag ik eigenlijk wel aankomen en daardoor miste het voor mij persoonlijk net het wauw effect. Het verhaal is niet spannend dat je op je puntje van je stoel zit, maar het verhaal zit wel steengoed in elkaar en op het eind valt ook alles op zijn plaats. Zeker een leuk boek, maar niet bloedstollend spannende thriller.

Meer recensies van LifeChangerReader