Ik zag de serie voorbij komen bij Christina van @nog1bladzijde en door haar prachtige recensie was mijn nieuwsgierigheid gewekt.

Dubbel Geluk is het eerste deel in de serie De Zilveren Vos. Het verhaal is echt een heerlijke feelgood. Het speelt zich af op het landgoed De Zilveren Vos. Waarbij je kennis maakt met Daisy die een loge is en Raaf de gastheer van het verblijf. Beiden hebben best veel meegemaakt en hierdoor zichzelf niet meer durven bloot te stellen aan anderen en hun 'ware' identiteit min of meer verbergen. Het leven en hun lot brengt hun dichter bij elkaar, maar zit het geluk dan wel aan hun kant?

Ik was nog niet bekend met de schrijfstijl van Karin Rozenhart, maar ik ben zeer positief verrast. Karin heeft echt uitstekend werk geleverd in deze feelgood. Ze heeft een beeldende en vlotte schrijfstijl, waardoor het verhaal echt prettig doorleest. Ondanks dat het best wel een kortverhaal is, wist de auteur de personages zo mooi neer te zetten dat je jezelf volledig kan inbeelden in hun situatie. De verhaallijnen sluiten goed op elkaar aan en sommigen zijn nog niet helemaal af. Ik hoop dat deze in het volgende deel meer uitgewerkt zullen worden.
Zeker een aanrader om meer warmte in je huis en geest te brengen met deze feelgood. Ik heb er erg van genoten. Van mij krijgt deze deel ⭐⭐⭐⭐, 5

Meer recensies van LifeChangerReader