Erg vermakelijk

"Hoe verzin je het?" is een heerlijke feelgood verhaal. De cover sprak me eigenlijk meteen aan en na het boek te hebben gelezen snap ik ook alle details aan de cover. Heel mooi gedaan.

De schrijfstijl van de auteur was heel fijn. Het verhaal is zo levendig beschreven dat ik me alles heel goed kon inbeelden en het leest heel vlot. Wat ik prachtig vond is hoe de band tussen moeder en dochter was omschreven. Hoe ze bij elkaar komen na een tragische gebeurtenis en weer samen door het leven gaan. Daarnaast heb ik ook regelmatig moeten lachen dus het was zeker een goede 'feelgood'. Goede dosis romantiek met soms wat diepere lagen en toch heel luchtig.

Ik heb erg genoten van het boek en van mij krijgt het ⭐⭐⭐,5

Meer recensies van LifeChangerReader