Zeker een aanrader voor thriller liefhebbers met een sterke maag!

Wederom was dit een nog een gruwelijk duistere deel in de Robbert Hunter serie van Chris Carter. Bij dit boek heb je zeker een sterke maag voor nodig, want Jager in de nacht gaat nog dieper in de lugubere details van de bloederige en sadistische acties van de seriemoordenaar.

Vanaf de eerste pagina zit je er meteen in. Dit is ook wat mij erg aanspreekt in de boeken van Chris Carter. Er is geen lange aanloop naar de misdaden die gepleegd worden. Als schrijver weet hij jouw aandacht vanaf het begin vast te houden tot de laatste pagina. De korte hoofdstukken zorgen er ook nog eens voor dat je als een sneltrein door het boek gaat. De schrijfstijl van de auteur is fenomenaal goed. Door zijn kennis en achtergrond weet hij zo goed de juiste woorden te kiezen en de verhaallijn in de juiste richtingen te leiden.

De slachtoffers van de seriemoordenaar en de moordenaar zelf worden het meest uitgelicht. In deze deel leer je niet veel meer te kennen over Garcia en Blake. De kracht van het verhaal zit hem ook juist daarin naar mijn menig. Doordat er niet te veel van de plot afgeweken wordt, blijf je door Hunter's onderzoekswerk en achtervolging naar de dader gekluisterd aan het verhaal.

Zeker een aanrader voor thriller liefhebbers met een sterke maag!

Meer recensies van LifeChangerReader