Nog steeds aan het genieten van deze serie

Ik kon niet wachten om aan deze deel te beginnen. Er waren niet afgeronde verhaallijnen waar ik echt benieuwd naar was.

Er gebeurde zoveel in dit boek. Ik heb enorm genoten van het verhaal. Ik kon het boek niet wegleggen. Naarmate je verder in de serie komt merk je ook dat de schrijfstijl van Maas steeds meer sterker en verfijnder wordt terwijl ik al omver was geblazen door eerste 4 boeken. Ongelofelijk mooie plot, het is snel, zowel actie als romantiek en behoorlijk spannend. Een ijzersterk verhaal dat prachtig aansluit op het vorige deel.
We zien Celaena terugkomen naar Adarlan waar ze klaar is om te vechten. Deze deel in de serie boekt veel vooruitgang qua verhaallijnen. Je ontdekt veel over het verhaal en de personages. Je leert weer nieuwe personages kennen en tevens worden oude personages herenigd. Echt een rollercoaster aan emoties en ontwikkelingen.

Koningin van de schaduw was erg leuk en interessant en ik vloog door het verhaal heen. Ik kan niet wachten om te ontdekken wat Maas met de rest van de serie doet.
Van mij krijgt dit boek in ieder geval 5 ⭐⭐⭐⭐⭐

Meer recensies van LifeChangerReader