Enorm van genoten!

Koninkrijk van As is de laatste deel van de Glazen Troon serie. Dit boek speelt zich af na de gebeurtenissen van Rijk van Stormen en Toren van Dageraad. Het begint met waanzinnige vervolging op deze 2 delen. Waar we aan het einde van Rijk van Stormen met een enorme cliffhanger waren geëindigd wordt de spanning hier verder opgebouwd en leidt tot legendarische gebeurtenissen waar je verstelt van staat. Het brengt alle werelden en gebeurtenissen van voorgaande boeken tot een geheel. Ik vond het erg leuk hoe deze gebeurtenissen weer terugkwamen in dit boek en verhelderd werden.

Ik ben absoluut dol op deze wereld die Sarah J. Maas met deze serie heeft gecreëerd. Ze wist zo perfect alle plotgaten van de voorgaande delen in deze laatste deel alsnog te dichten. Vooral in dit boek merk je dat de auteur volwassener is geworden en dat haar schrijfstijl. Uitermate subliem.

Met een beetje verdriet heb ik het laatste boek uitgelezen, omdat ik wist dat een readingslump zat aan te komen. Kan een andere serie dit nog overtreffen?
Het zal dus ook geen verassing zijn dat ik ook het laatste deel 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ geef! Enorm van genoten!

Meer recensies van LifeChangerReader