Helaas niks voor mij..

Ik had Layla al een tijdje in mijn kast liggen. Wegens de enorme hype eromheen werd ik getriggerd om het te kopen en vervolgens las ik een aantal mindere reviews en werd ik ontmoedigd om het op te pakken. Toen het weer buiten omsloeg en herfst werd vond ik het wel een typisch boek voor deze periode.

Het is een paranormaal verhaal, maar met een tintje van Colleen Hoover. Een beetje spooky verhaal met klein beetje romantiek.

Ik heb helaas helemaal geen klik gehad met de personages of hun verhaal. Hun relatie ging voor mijn gevoel veelte snel om empathie te hebben met hetgeen wat ze meemaakten. Als er een aanloop was geweest naar de plot van een aantal jaren dan was dit zeker een sterk verhaal geweest.

Persoonlijk vond ik het een raar boek om te lezen. Wat voor mij alsnog de doorslag gaf om het 2 sterren te geven is de plottwist, maar tegelijkertijd vond ik het wel heel bizar. Ik wil het niet spoilen mocht je het boek willen lezen, maar als je hem leest dan weet je precies wat ik bedoel. Nadat ik het boek uit had was ik met stomheid verslagen met; 'wat heb ik zojuist allemaal gelezen?'. Het is geen slecht boek, maar ik denk dat het niet helemaal iets was voor mij is.

De auteur vind ik erg goed. Haar schrijfstijl is vlot, gedreven met leuke wendingen en dit zag je hier ook wel terugkomen. Verity vond ik bijvoorbeeld echt een uniek boek van haar, maar dit deed hem niet voor mij.
Ben jij een liefhebber van Colleen Hoover en hou je van spooky verhalen dan raad ik het zeker aan.

Meer recensies van LifeChangerReader