Prachtzomer is het 2e deel in De Zilveren Vos serie. Hierin maken wij kennis met Tina. Een bedeesd, verlegen en timide vrouw. Naar mate het verhaal vorderd kom je erachter waarom Tina zo is geworden. Als lezer krijg je begrip voor haar situatie en leef je met haar mee. De auteur heeft Tina haar personage prachtig uitgelicht.

Karin Rozenhart heeft een zeer fijne en luchtige schrijfstijl en ook deze keer vlieg je als lezer door het verhaal heen. Zij schrijft heel beeldend waardoor je het gevoel krijgt alles zelf voor de ogen te zien.
Je ziet het prachtige landgoed voor ogen, wandelt mee in de prachtige tuinen, ruikt en proeft de lekkernijen die worden klaargemaakt. Daarnaast weet Karin ook goed je aandacht erbij te houden door het verhaal tintje spannend te maken. Je wilt weten hoe het zal aflopen tussen Xavier en Tina. Ondanks het heftige gebeurtenis in het verleden, vindt Tina de kracht om aan iets nieuws te beginnen? Ook Daisy en Raaf hebben een groot verassing die hopelijk in het derde deel aan het licht zal komen.

Ik heb erg genoten van Prachtzomer. Echt een fijne feelgood tussendoortje met humor, liefde, romantiek en vriendschap. Een hartverwarmend verhaal die van mij ⭐⭐⭐⭐, 5 krijgt.

Meer recensies van LifeChangerReader