Absoluut een aanrader deze serie

Avery hoeft nog maar een paar weken te overleven in huize Hawthorne om de erfenis definitief over te nemen. Gaat ze het mysterie ontrafelen en het spel winnen terwijl de paparazzi haar op de hielen zit en gevaar een feit van haar leven is. Ze krijgt telefoontjes van een oudere man die haar aanwijzingen geeft. Avery moet in het verleden van Tobias duiken om uit te zoeken wie deze mysterieuze persoon is. De vreemdeling lijkt alles te weten wat er gaande is. Het enige dat Avery er doorheen helpt zijn de kleinzonen Hawthorne. Haar leven is nauw verbonden met die van hen. Avery ontdekt al snel nog meer geheimen die Tobias voor haar heeft achtergelaten. Dingen die de familienaam zouden kunnen schaden als ze in het licht komen. Zij moet uitzoeken wie ze kan vertrouwen en alle aanwijzingen vinden voordat iemand die haar lief is doodgaat.

Ik heb enorm genoten van dit boek! Het verhaal gaat verder waar het 2e boek was geƫindigd. De spanning en het verhaal bouwt zich op een zeer goed tempo op. Je blijft constant op het puntje van je stoel zitten van nieuwsgierigheid. Het band tussen Avery en de Hawthorne broerders wordt steeds sterker. Ook de plottwist kwam bij mij als een verassing en zag ik zeker niet aankomen.
Ik zou deze trilogie aan iedereen aanraden die houdt van spanning en mysterie. De personages zijn geweldig en de boeken bestaan een en al uit puzzels en raadsels die je als lezer samen met de personages gaat oplossen. Zeker een aanrader.
Ik ben benieuwd wat er in de 4e deel gaat gebeuren en kijk er naar uit om deze ook binnenkort te gaan lezen!

Meer recensies van LifeChangerReader