Spannend vervolg..

Het vorige boek eindigde met een enorme cliffhanger. Nu moet Avery de nieuwe puzzelstukken bij elkaar zien te krijgen door de man te vinden die antwoorden op al haar vragen zou kunnen hebben. Zonder spoilers weg te geven kan ik aangeven dat er om elke hoek bedreigingen turen waarbij er steeds tegenstanders opduiken die niet zullen stoppen om Avery uit beeld te krijgen.

Het begin van het verhaal maakte een mooie verbinding tussen het eerste boek. De focus lag in dit boek op Avery haar reis. Zoveel geheimen uit het verleden worden ontrafeld. Je leert de personages nog beter kennen met ieder hun geheimen die de uiteindelijke puzzelstukjes vormen. Het was zeker een boek met meerdere lagen. De relatie tussen Avery en Hawthornes werd voortdurend opgebouwd.

Ik vond de manier waarop alles als een spel werd gespeeld echt heel spannend en fascinerend om te lezen. De auteur heeft de personage van Tobia zo prachtig neergezet. Zijn puzzels en games maken hem tot de nachtmerrie van iedereen terwijl hij zelf niet meer leeft.

Aan het einde was ik een beetje teleurgesteld. Sommige verhaallijnen waren naar mijn mening niet zo sterk als het eerste boek, maar dat wil niet zeggen dat ik niet genoten heb van het boek.

Avery was net als het eerste boek extreem sterke hoofdpersonage. De Hawthornes kleinzonen vond ik verbazingwekkende personen. Sommige standpunten en handelingen van hun doet je echt verassen.
Ik heb me erg goed vermaakt.

Meer recensies van LifeChangerReader