Wauw! De plotwist!

Alex woont met zijn vrouw Beth in de buitenwijk Silver Vale. Hij geeft er de voorkeur aan een rustig leven te leiden en zijn leven te privé houden, maar wanneer Beth hem vertelt dat er een natuurpad wordt aangelegd in een lokaal gebied dat al tientallen jaren niet meer wordt gebruikt, verandert zijn hele leven.
Al snel dreigt een geheim uit het jongere leven van Alex aan de oppervlakte te komen en worstelt hij om zijn zorgen te bedwingen. Zal zijn vroegere relatie met een vrouw genaamd Marina worden onthuld? En hoe zou dit zijn huidige leven veranderen?

Heden en verleden wisselen elkaar af tussen het verhaal van Alex in het heden en Rick in het verleden.
Het beste deel van dit verhaal is dat net als je denkt te weten waar het naartoe gaat en wie wat heeft gedaan, er een nieuw feit wordt onthuld. Dit zorgde ervoor dat ik bleef lezen en me afvroeg wat de plot zou zijn.
Toch had ik met bepaalde aspecten en details moeite mee. Een van de personages vond ik soms erg naïef overkomen, waardoor ik het verhaal iets minder sterk vond.
Maar de plottwist zag ik zeker niet aankomen en dat ik vond geweldig. Tevens vond ik de schrijfstijl van de auteur heel fijn. Het las zeer prettig en vlot weg.
Dit boek las ik met de @thrillerleesclub en van mij krijgt het boek 3⭐⭐⭐

Ik ben zeer benieuwd wat de andere leden van het club hiervan vonden.

Meer recensies van LifeChangerReader